summaryrefslogtreecommitdiffstats
path: root/pamet.rst
diff options
context:
space:
mode:
authorMatěj Cepl <mcepl@cepl.eu>2016-12-29 23:58:00 +0100
committerMatěj Cepl <mcepl@cepl.eu>2016-12-29 23:58:00 +0100
commit21077dc8c003fd39203d1ba3e552af0e5170df73 (patch)
tree663808e48c65c7f3ab3aa667aba48c5daaffb174 /pamet.rst
parent63cf41b39e3bfd547943a577b25124f886717ccd (diff)
downloadblog-source-21077dc8c003fd39203d1ba3e552af0e5170df73.tar.gz
Reorganize categories into subdirectories
Diffstat (limited to 'pamet.rst')
-rw-r--r--pamet.rst18
1 files changed, 0 insertions, 18 deletions
diff --git a/pamet.rst b/pamet.rst
deleted file mode 100644
index 94e6504..0000000
--- a/pamet.rst
+++ /dev/null
@@ -1,18 +0,0 @@
-Sekularizace jako sebeochranný mechanismus
-##########################################
-
-:date: 2015-09-26T16:55:38
-:category: faith
-:tags: sermon, czech
-
-Čtu si teď Halíka "Co je bez chvění není pevné" a a zaujala mě tam
-myšlenka (od kohosi třetího, ale nemůžu teď ten citát konkrétně najít),
-že odmítnutí Boha je často odmítnutím minulosti a paměti, protože
-skutečná Přítomnost není možná s odmítnutím některé části života. Hrozně
-se mi to zalíbilo. Nejenom proto, že mi to dává hodně smyslu z mého
-osobního života. Ale i proto, že mi to dává hodně smysl při pohledu
-celonárodním. Asi je to do jisté míry, co říká Halík, že český národ
-trpí anamnézou paměti kvůli příliš bolestné minulosti.
-
-Není opravdová víra a přebývání v Přítomnosti nejlepším (a možná
-jediným) lékem na uzdravení zraněné zkušenosti a paměti?